Expand topics | View in linear mode
Nikonians User Reactivation Reactivate account Get a new password Lost password View RSS Feed of this page RSS Show newest topics Read new Go to post a new message Post
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public)

IDTopicAuthorLast updated date RepliesViewsRating
A general, generic topic Vijfdaagse workshop naaktfotogragie door Pascal Baetens...
Hallo allemaal! De Nikonians Academy Europe organiseert in samenwerking met Pascal B
dannyvanderelst 04-May-11 07:01 PM
by hrbaan
1546 ---
A general, generic topic Oostvaardersplassen
Ik ben Zondag 16 April in OVP! Mijn andere fotovereniging [link:www.natuurfocu s.com|Natuur
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 11-Apr-11 06:30 AM
by mhofman
1437 ---
A general, generic topic nieuwe site over printers, fotopapier e.d.
Sinds kort is er een nieuwe site in de lucht met tests, boekbesprekingen en tutorials. De
annoh 27-Feb-11 08:41 AM
by eduardb
4720 ---
A topic tagged as having a question Mac - Eizo - Kleurprofielen
Hoi Nikonians Ik ben sinds dit weekend de gelukkige eigenaar van een Eizo monitor. Die
mhofman Silver Member 27-Jan-11 09:49 AM
by hrbaan
101034 ---
A general, generic topic Vrolijk Kerstfeest !
Gelukkig Kerstfeest en alles goede voor 2011 :-)
Asgard Administrator He is your Chief Guardian Angel at the Helpdesk and knows a lot about a lot 26-Dec-10 06:53 PM
by Asgard
6843 ---
A general, generic topic iTTL / CLS Training 27 nov
Voor de deelnemers die dag: Hebben jullie eZine #48 al gedownload? Blader even naar pagi
WorldShooter 12-Dec-10 12:45 PM
by alberte
1518 ---
A topic tagged as news Workshops in Utrecht and Antwerp
Dear Nikonians from The Netherlands and Belgium, My Dutch unfortunately is, well not ex
joef Gold Member 07-Dec-10 07:46 PM
by hrbaan
5741 ---
A topic tagged as in need of help WT-4
Some months ago, I bought the wireless transmitter WT4 for my D300 camera and macbookpro,
cogara 08-Nov-10 02:25 PM
by wblink
4755 ---
A general, generic topic Lee filters SW150 Starter KIt for Nikon AF-S 14-24mm le...
Na 4 maanden wachten, heeft Lee filters via Robert White UK de SW150 Starter Kit vandaag g
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 04-Oct-10 07:01 PM
by hrbaan
61881 ---
A general, generic topic Beroemde fotografen in de Nikonians Booth tijdens Photo...
Joe McNally, Bill Frakes en Dave Black in de Nikonians booth: [link:images .nikonians.org/
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 28-Sep-10 04:36 PM
by mhofman
3793 ---
A general, generic topic Photokina 2010 begonnen
Photokina 2010 is net gestart. Je kunt ons vinden in Building 5.1 booth A010, Kolnermesse,
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 27-Sep-10 03:17 PM
by Beeman68
2883 ---
A general, generic topic SAIL
Hoi, Ik kreeg een VIP card via CAMERANU.NL voor de Nikonboot as zondag 22-8 13:30.Zijn
wblink 17-Sep-10 09:44 PM
by alberte
5695 ---
A general, generic topic ANPAT10 vorderingen te vinden in ANPAT forum
Beste Nederlands sprekende forum leden. Mijn ANPAT10 adventures en foto's kunt u vonden
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 16-Sep-10 12:52 PM0457 ---
A general, generic topic Nikonians Academy breidt uit in Europa
Beste Dutch Cafe lezers , Hieronder een bericht van de Nikonians met de vraag om instru
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 16-Sep-10 11:10 AM
by gerphil
161066 ---
A general, generic topic In Seattle kunnen vissen vliegen
Om deze stelling te bewijzen hier enkele foto's: http:// www.nikonians.org/dc fp/user_f
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 11-Sep-10 05:53 AM
by mhofman
3684 ---
A general, generic topic Nikonians toch aanwezig bij Photokina
Beste Dutch Nikonians, Het zag er even naar uit dat Nikonians afwezig zou zijn op de Ph
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 04-Sep-10 06:42 PM
by DigitalHeMan
81014 ---
A general, generic topic Prestaties 200-400 op lange afstand
Hallo mede-Nikonians, h et biertje met Willem en Albert lijkt me een mooie aanleiding om
mhofman Silver Member 31-Aug-10 03:22 PM
by mhofman
101580 ---
A general, generic topic Eindelijk
Ha mede Dutch cafe-gasten, Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en Photo Mechanic gekoc
mhofman Silver Member 31-Aug-10 03:05 PM
by mhofman
7868 ---
A general, generic topic Dutch Cafe Moderator gaat naar zijn 4e ANPAT
Ik ben mijn nieuwe Thinktank Addicted V2.0 al aan inrichten om al mijn spullen mee te krij
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 30-Aug-10 12:53 PM
by WorldShooter
13975 ---
A general, generic topic Twente Ballooning 2010 - Nightglow
Gisterenavond voor het eerst geweest bij onze locale [link:www.twenteball ooning.nl/|Twente
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 29-Aug-10 04:59 PM
by alberte
2704 ---
A general, generic topic D3s
Ik heb me toch maar de D3s aangeschaft. Was al zo lang aan het twijfelen. Heb tussentijds
marckuypers Gold Member 28-Aug-10 02:50 PM
by mhofman
2631 ---
A general, generic topic Turkish Stars tijdens de Luchtmacht open dagen
Terug zien van de NF-5 toestelllen die ook gestationeerd waren bij de Vliegveld Twente, al
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 24-Aug-10 10:47 AM
by alberte
4746 ---
A general, generic topic Dutch Cafe moderator bezwijkt aan het NAS virus
Kijk je even rond op wat internet camera shops en kom de 24mm f/1.4 in voorrraad tegen! Vo
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 22-Aug-10 01:17 PM
by mhofman
7995 ---
A general, generic topic Fototrips
Hoi allemaal, tijdj e weggeweest van het fora, veel te doen op het werk, maar ja, nu t
DigitalHeMan 16-Aug-10 11:03 AM
by hrbaan
2578 ---
A general, generic topic Net op tijd !!!
Gefotografeerd tijdens de Nikonians Ultimate Travel Photography Workshop 2010 in Aruba.
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 10-Aug-10 10:44 AM
by alberte
7822 ---
A general, generic topic Nederlandse solisten tijdens de Luchtmacht open dagen 2...
Dit jaar weer aanwezig geweest bij de Lchtmacht opendagen. Laag hangende bewolking zorgde
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 04-Aug-10 05:16 AM
by mhofman
7678 ---
A general, generic topic Proost
Hoi, Ik neem hier een pilsje en zet het glas voor de volgende bezoeker klaar.
wblink 03-Aug-10 10:23 AM
by mhofman
4640 ---
A general, generic topic Sperwer in Nederland
Deze Sperwer is gefotografeerd op een geheime lokatie (niet publiek toegankelijk) in Neder
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 02-Aug-10 02:22 PM
by hrbaan
4757 ---
A general, generic topic HUP HOLLAND!!! Wij zijn erdoor!!! Maar, tja, als fotogr...
Is er iemand die het opoffert, om in plaats van naar een wedstrijd te kijken, foto's van o
Cookies35 Silver Member 02-Jul-10 06:13 PM0526 ---
A general, generic topic Dutch Cafe Moderator begint Blog by Nikonians
Voor wie mijn gedachten wil volgen, zie mijn Blog bij Nikonians: [link: blog.nikonians.o
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 23-Jun-10 10:40 AM
by alberte
3878 ---

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.