New webinar coming up: Best of Nikonians annual review, 28-MAR-2024 4PM EST (for all members on Silver level and higher) >>> More info

X


Sign up Login
Home Forums Articles Galleries Members Galleries Master Your Vision Galleries 5Contest Categories 5Winners Galleries 5ANPAT Galleries 5 The Winners Editor's Choice Portfolios Recent Photos Search Contest Info Help News Newsletter Join us Renew Membership About us Retrieve password Contact us Contests Vouchers Wiki Apps THE NIKONIAN™ For the press Fundraising Search Help!
More5
Nikkor Z Lenses
Get help, tips&tricks and discuss the Z-mount Nikkor (S) lenses for the mirrorless Nikon Z cameras.
Moderators: Grandpaparazi, rosewood_ltd, ericbowles, jrp
Mon 18-Mar-24 04:15 PM
RE: Arca Swiss Foot ...
by vadim0416
683 topics
7386 messages
Nikkor Autofocus Lenses
Get help to master your Nikkor AF lenses: Which are the best suited for your camera, your specialty and your budget? Nikon Tele-converters are discussed in the Filters & Lens Accessories forum and MF lenses in our Manual Focus lenses forum.
Moderators: MEMcD, alberte, JonK, benveniste
Thu 14-Mar-24 10:36 PM
RE: Which lens?...
by benveniste
27513 topics
264495 messages
3rd Party Autofocus Lenses
Help and questions on Sigma, Tamron, Tokina and other non-Nikkor autofocus lenses for use on Nikon bodies. This includes Z-mount lenses. For MF lenses, please see our Manual Focus lenses forum.
Mon 18-Mar-24 11:29 AM
RE: Sigma 500mm f/4....
by blw
6816 topics
54076 messages
Manual Focus Lenses
Help and discussions on all Manual Focus Lenses, Nikkors and third party brands for use on Nikon camera bodies. Users of both film and digital equipment are most welcome.
Moderators: Kilted_F3_nut, benveniste
Mon 04-Mar-24 10:05 AM
RE: Not all my manua...
by mcurrie
1888 topics
15856 messages
Lens Accessories
Help and discussions on filters, tele-converters, close-up attachment filters, extension tubes, hoods, caps, binoculars, digiscopes, etc. Find out which are the best and how to use them to your best advantage.
Moderators: benveniste
Mon 18-Mar-24 08:59 PM
RE: Formatt Hitech F...
by adepietri
4470 topics
27698 messages
CX Format Lenses
Info, discussions and tips&tricks to help you master your Nikkor CX lenses. Which are the best suited for your body, your specialty and your budget? Nikon Tele-converters are discussed in the Filters & Lens Accessories forum. For MF lenses, see our Manual Focus lenses forum.
Moderators: dm1dave
Fri 18-Nov-22 02:09 PM
Sure miss this one...
by Larry E30
92 topics
675 messages

G