Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The French Café (Public) topic #706
View in linear mode

Subject: "Bonjour" This topic is locked.
Previous topic | Next topic
This message is locked.
Dhruv Registered since 25th Mar 2009Thu 16-Apr-09 12:47 PM
55 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to send message via AOL IM
"Bonjour"

Paris, FR

Bonjour à tous

Felicitations Pol pour ce forum francophone et l´initiative. C´est tres apprécié..

Suis un nouveau Nikonian (ça fait un mois) Je me presente comme Dhruv un etudiant anglophone qui aime bien la langue de Moliere et qui vis à paris depuis 2 ans. Je fais de la photographie depuis 2007 et En phase d´apprentissage j´utilise D60 avec Nikkor AF 18-55 mm F 3.5-5.6 G VR Dx et Nikkor AF - S 55-200 mm F4-5.6 GVR DX IF.

Meilleures salutations à tous
Dhruv Bhatli

Alert Printer-friendly copy | Top

Replies to this topic

pfgbel47 Gold Member Nikonian since 08th Dec 2007Fri 17-Apr-09 05:02 AM
1467 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Bonjour"
In response to Reply # 0

LIEGE, BE

Bonjour Dhruv, merci pour tes compliments et bienvenue au Nikonian's French Café
Je suis très heureux de t'accueillir dans cette communauté qui, j'en suis certain, te plaîra !!
N'hésite pas à poser les questions sur les sujets qui t'intéressent ou à poster des sujets sur lesquels tu souhaiterais lancer une discussion, nous sommes là pour t'y aider si nécessaire et assurer un suivi.
Je t'invite aussi à placer quelques unes de tes photos dans ta galerie "Nikonians" afin que nous puissions voir le type de photographie qui t'intéresse.

A bientôt j'espère, sur le Nikonian's French Café...

amicalement,

Pol
Nikonian's "French Café" Moderator
Nikonians® - Worldwide Home for Nikon® Photographers
"Share, Learn and Inspire..."

My website http://www.geosolve.be

Martin2104 Registered since 18th Apr 2009Sun 26-Apr-09 08:55 PM
3 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: Bonjour"
In response to Reply # 0

Paris, FR

Salut Dhruv!
Bienvenu au French Café

pfgbel47 Gold Member Nikonian since 08th Dec 2007Mon 27-Apr-09 03:41 AM
1467 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#3. "RE: Bonjour"
In response to Reply # 2

LIEGE, BE

Bonjour Martin et bienvenue au French Café de Nikonians
C'est un plaisir pour nous de t'accueillir et nous espérons que tu nous rendras visite souvent !

Je t'invite à laisser un petit mot de présentation ici:
http://www.nikonians.org/forums/dcboard.php?az=show_topic&forum=222&topic_id=2&mesg_id=2&page=
ainsi que de compléter ton profil pour chacun puisse mieux te connaître

N'hésite pas à poser des questions si tu en as ou même lancer un sujet à propos duquel tu souhaiterais discuter, c'est toujours intéressant non seulement pour toi mais aussi pour l'ensemble de la communauté !

A bientôt donc !

Pol
Nikonian's "French Café" Moderator
Nikonians® - Worldwide Home for Nikon® Photographers
"Share, Learn and Inspire..."

My website http://www.geosolve.be

Horus Registered since 29th Mar 2007Mon 27-Apr-09 05:48 PM
1015 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#4. "RE: Bonjour"
In response to Reply # 0
Mon 27-Apr-09 05:53 PM by Horus

Brussels, BE

Bonjour Dhruv et Martin.

Bienvenue à vous 2 au French Café et chez Nikonians

Bonne vie à Paris Dhruv. Comment trouves-tu cette ville (lumière) ?
Sinon tu as déjà du bon matériel avec un petit parc d'objectif fort judicieux. Très bon choix que le AFS 60/2.8 micro, en est-tu pleinement satisfait ?

Et toi Martin, ton profile renseigne l'Espagne, où exactement ?

Cheers,
Horus
Photography is a joy, happy shooting
My Nikonians Gallery

The Nikonians Team

Please visit & enjoy The French Café

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The French Café (Public) topic #706 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.