Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #944
View in linear mode

Subject: "D4 gelanceerd" Previous topic | Next topic
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Fri 06-Jan-12 10:32 AM
1192 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"D4 gelanceerd"

Hengelo, NL

De D4 is gelanceerd:

The next-generation flagship Nikon digital-SLR camera with the ultimate in versatility and functionality

Heb er een besteld!

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic
Subject Author Message Date ID
Reply message RE: D4 gelanceerd
hrbaan
06th Jan 2012
1
alberte Moderator
06th Jan 2012
4
mhofman Silver Member
06th Jan 2012
2
wblink
06th Jan 2012
3
alberte Moderator
06th Jan 2012
6
alberte Moderator
06th Jan 2012
5
mhofman Silver Member
06th Jan 2012
7
wblink
07th Jan 2012
8
alberte Moderator
14th Jan 2012
9

hrbaan Registered since 29th Oct 2005Fri 06-Jan-12 12:29 PM
1370 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 0

Kockengen, NL

Hi Albert,

De D4 zat er al een tijdje aan te komen en bij NikonRumors zaten ze er al heel dicht op, in die zin dus: "eindelijk".

Er zitten op zich indrukwekkende verbeteringen aan tov. de D3/D3s. Ik ga echter nog even wachten voordat ik 'm overweeg; de verbeteringen zijn ook weer niet zo heel schokkend (maar welkom). Bovendien net een 600mm aangeschaft…

Zodra je 'm hebt, laat het ons weten. Ik hoor graag dat ik 'm toch echt moet hebben

Cheers,
Hayo

Hayo Baan
Head Instructor, Nikonians Academy Europe
e-mail: hayo.baan@nikoniansacademy.com
web: http://www.nikoniansacademy.eu

Hayo Baan – Photography
e-mail: info@hayobaan.nl
web: http://www.hayobaan.nl

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Fri 06-Jan-12 04:44 PM
1192 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#4. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 1

Hengelo, NL

Hayo,

Ik hou je op de hoogte.

Joe McNally is heel positief over de D4: Shooting the D4

Albert

Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator

mhofman Silver Member Nikonian since 20th Jun 2006Fri 06-Jan-12 01:58 PM
259 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 0

Rotterdam e.o., NL

Eindelijk

Ik wacht nog even met bestellen als ik zo naar de prijs kijk. Eerst nog maar even sparen.

Groet, Marco

Visit my Nikonians gallery.

wblink Registered since 09th Feb 2009Fri 06-Jan-12 04:19 PM
255 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#3. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 2

Gendt, NL

Ik weet het nog niet, maar wacht in ieder geval op de opvolger van de D3X. Die past meer bij mij.

Willem

Sony Nex-7

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Fri 06-Jan-12 04:50 PM
#6. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 3

Hengelo, NL

Willem,

De opvolger van de D3X zou wel eens de D800 kunnen worden, die mogelijk een maand na de D4 aankondiging (vandaag dus) gelanceerd gaat worden.

Albert

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Fri 06-Jan-12 04:47 PM
#5. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 2

Hengelo, NL

Marco,

Verstandig want meestal zakt de prijs iets als de "early adopters" hun camera hebben gekocht.

Albert

mhofman Silver Member Nikonian since 20th Jun 2006Fri 06-Jan-12 04:55 PM
259 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#7. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 5

Rotterdam e.o., NL

Hi Albert,

ik schrok idd wel een beetje van de prijs. Ik heb ook nog wat lensen op mijn verlanglijstje staan. Ik wacht even af wat de prijzen gaan doen en spaar alvast wat op. Dan kijk ik over een paar maanden wel verder.

Groet, Marco

wblink Registered since 09th Feb 2009Sat 07-Jan-12 01:17 PM
255 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#8. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 0

Gendt, NL

En eindelijk een handelbare WT-5!

Ben benieuwd naar de D800 ....

Willem

Sony Nex-7

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Sat 14-Jan-12 11:17 AM
#9. "RE: D4 gelanceerd"
In response to Reply # 8

Hengelo, NL

Waar de D4 aangekondigd werd een paar dagen voor de CES/PMA 2012 (USA, Nikon grootste afzet markt), is mogelijk de D800 (nog niet de D4s/D4X) aan de beurt net voor de CP+ Camera and Photo Imaging 2012 beurs in thuis markt Japan.

Eerst volgende grote beurs wordt dan weer de photokina 2012 waar de volgende nikon camera's en lensen worden aangekondigd en gepresenteerd.

Even afwachten dus ......!

Albert

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #944 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.