nikonians

Even though we ARE Nikon lovers,we are NOT affiliated with Nikon Corp. in any way.

Sign up Login
Home Forums Articles Galleries News Workshops Shop Recommended
members
All members Wiki Contests Vouchers Apps Newsletter THE NIKONIAN™ Magazines Podcasts Fundraising

Netherlands Chapter

DigitalHeMan

Amsterdam, NL
779 posts

Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to send message via AOL IM
DigitalHeMan Registered since 03rd Aug 2004
Sat 03-Apr-10 06:07 PM

Hoi Allemaal

Als jij misschien heeft al gezien, Nikonians probeert lokale 'chapters' te opzetten om mensen elkaar te laten ontmoeten en samen dingen doen. Ik ben zelf verantwoordlijk voor het opzetten van europaische chapters, en wil dus beginnen 'close to home'

Als jij interesse heeft, aub de volgende topic lezen: http://www.nikonians.org/forums/dcboard.php?az=show_topic&forum=325&topic_id=3&mesg_id=3&page=

Ik heb al wat ideeen over wat wij kunnen samen doen, maar wat ik eerst naar op zoek ben is de 'kern' van de nederlandse chapter - mensen die het leuk zou vinden om een aktieve role in de organisatie en opzetten van events, en de toekomstige directie van de chapter.

Dus laat mij ff weten als jij interesse heeft om deel te nemen, en we'll go from there......

djw

Simon

--
Simon
Nikonian in Amsterdam
Website
Flickr Photostream
Check out my blog

Subject
ID
Reply message RE: Netherlands Chapter
1