Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #460
View in linear mode

Subject: "Nikonians aanwezig tijdens Photokina 2008 in Keulen" Previous topic | Next topic
alberte Moderator Nikonian since 19th Dec 2004Tue 16-Sep-08 08:03 PM
1191 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"Nikonians aanwezig tijdens Photokina 2008 in Keulen"

Hengelo, NL

Nikonians is tijdens de Photokina 2008 aanwezig gedurende de gehele
beurs periode 23 September 2008 tot en met 28 September 2008 in de
Hal 2.1, Stand E 014.

Bezoek deze grootste beurs ter wereld voor fotografen en bezoek ons
in de Nikonians stand. Simon Leech en ik zullen als "Nederlandse" vrijwillers aanwezig zijn.

Hoop jullie te ontmoeten,

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic

RHITV Registered since 03rd Aug 2007Wed 17-Sep-08 06:06 PM
18 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to send message via AOL IM
#1. "RE: Nikonians aanwezig tijdens Photokina 2008 in Keulen"
In response to Reply # 0

Haarlem, NL

Ik ben daar woensdag de gehele dag misschien zie ik jullie

Richard

MerlinFoto_NL Registered since 30th May 2004Thu 25-Sep-08 10:34 PM
107 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: Nikonians aanwezig tijdens Photokina 2008 in Keulen"
In response to Reply # 0

Arnhem, NL

Hallo Albert,

leuk je ontmoet te hebben op de Photokina. We spraken elkaar net na de verloting. Eerst in het engels, tot we ontdekten dat we nederlanders waren. Bedankt voor je keycord. Ik zal weer eens wat actiever worden hier.

Roeland
Dutch Nikonian

MerlinFoto_NL Registered since 30th May 2004Thu 25-Sep-08 10:47 PM
107 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#3. "RE: Nikonians aanwezig tijdens Photokina 2008 in Keulen"
In response to Reply # 0

Arnhem, NL

Ik heb mijn membership meteen maar weer ge"upgrade".

Roeland
Dutch Nikonian

alberte Moderator Nikonian since 19th Dec 2004Sun 28-Sep-08 07:41 PM
1191 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#4. "RE: Nikonians aanwezig tijdens Photokina 2008 in Keulen"
In response to Reply # 3

Hengelo, NL

Roeland,

Net weer terug uit Keulen van de Photokina 2008! Veel mede Nederlanders ontmoet en met goede reacties of de huidige initiatieven in deit Dutch cafe.

Zal na mijn Vakantie het weer oppakken en mogelijk ontmoeten we elkaar bij een van de volgende GTG's.

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #460 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.