Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #451
View in linear mode

Subject: "Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep" Previous topic | Next topic
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Sun 14-Sep-08 07:38 PM
1199 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"

Hengelo, NL

Nu de eerste Dutch Nikonian GTG succesvol is verlopen, wordt alweer tijd om de volgende te plannen!

Graag jullie voorstellen waar we de tweede GTG zouden kunnen houden. Doe dit middels een reply op deze message.

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic
Subject Author Message Date ID
Reply message RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep
Cookies35 Silver Member
15th Sep 2008
1
alberte Moderator
15th Sep 2008
2
Pythagoras345 Silver Member
18th Sep 2008
6
ronald g
17th Sep 2008
3
gasmith
18th Sep 2008
4
pbronke
18th Sep 2008
5
amedi
20th Sep 2008
7

Cookies35 Silver Member Nikonian since 18th Apr 2007Mon 15-Sep-08 08:01 PM
1958 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"
In response to Reply # 0

NL

Goed om te horen hoe gezellig het gisteren was!

En wat betreft de volgende keer, moet het overdag zijn? Ik zou heel erg graag in december naar Gouda willen, voor de kaarsenavond. Maar is dat te beperkt een onderwerp?

-- LaDonna

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Mon 15-Sep-08 09:09 PM
1199 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"
In response to Reply # 1

Hengelo, NL

Ladonna,

Iedere suggestie zal ik serieus meenemen! Deze post is om ook de belangstelling te polsen.

Even afwachten waar onze taal genoten nog meer meekomen. Aan de hand van deze reacties zal ik volgende onderwerp en lokatie voorstellen.

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

Pythagoras345 Silver Member Nikonian since 04th Mar 2006Thu 18-Sep-08 11:55 AM
62 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#6. "RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"
In response to Reply # 1

Amsterdam, NL

Goed idee gouda bij kaarslicht. Zeker na de eerste GTG, die op mijn idee heel vroeg was, is een late GTG wel op zijn plaats Ik ben er klaar voor.

BrightLight!,

Visit my Nikonians gallery.

ronald g Registered since 14th Jan 2005Wed 17-Sep-08 06:57 PM
5 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#3. "RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"
In response to Reply # 0

amersfoort, NL

Albert,

Foto's maken in een dierentuin lijkt mij wat, veel verschillende onderwerpen op een klein oppervlak.

Wat mij tegenvalt is dat zo veel collega's hun foto's niet geschikt achten voor publikatie op het web.
Ik had graag meer foto's gezien om op die manier te kunnen zien hoe andere mensen bepaalde scene's geschoten hadden en op deze wijze van de anderen iets kunnen opsteken.

Je zou bijna gaan denken dat hoe duurder het apparatuur hoe hoger de lat gelegd wordt en des te meer foto's er afkeurd worden.

ronald

gasmith Registered since 03rd Feb 2007Thu 18-Sep-08 08:37 AM
5 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#4. "RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"
In response to Reply # 0

NL

Ik vind het idee van de kaarsenavond in Gouda erg goed. De eerste GTG was natuurfotografie gerelateerd. Is misschien leuk om iets te hebben waar een totaal andere onderwerp aan bod komt.

pbronke Registered since 24th Aug 2008Thu 18-Sep-08 11:09 AM
8 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#5. "RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"
In response to Reply # 0

Wassenaar, NL

Hi Nikonians,

Ik vind het allemaal geweldig wat er wordt afgesproken, want ik klik wel op die camera . Uuh, dat kaarsen gedoe in Gouda is dat 's avonds? Lijkt mij wel mooi vanwege de sfeer die er dan bijkomt. Leuk, ben ik weer op bekent terrein, want ik werk in Gouda. Follow the guide .

Ik kan al wel eventueel volgende week (als ik weer ga werken) even naar het VVV gaan voor meer informatie als dat gewenst is.

Het zal beslist weer een leuke ontmoeting worden.

Groetjes, Peter

amedi Registered since 07th Oct 2007Sat 20-Sep-08 01:46 PM
22 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#7. "RE: Tweede Dutch Nikonian GTG - Oproep"
In response to Reply # 5

NL

Ik ga ook zeker weer mee als er nog een GTG wordt georganiseerd. Plaats, tijd of onderwerp maakt me niet zo heel veel uit. Van alles wat ik schiet leer ik nog genoeg. Hoop alleen dat de datum me uitkomt.

groeten,

Jeroen

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #451 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.