Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #344
View in linear mode

Subject: "24-70 Waar te koop?" Previous topic | Next topic
hrbaan Registered since 29th Oct 2005Sat 05-Apr-08 06:13 PM
1370 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"24-70 Waar te koop?"

Kockengen, NL

Hi All,

Ik mis nog één heel belangrijk puzzelstukje uit mijn lens kit: de 24-70...

Enig idee waar deze nu te koop is? Ik sta nr 8 op de wachtlijst bij Foto Konijnenberg. Omdat we echter 3 mei naar Namibië gaan heb ik meer leveringszekerheid nodig (zoals je zult begrijpen heb ik daar echt de 24-70 nodig op mijn D3). Iemand enig idee waar de 24-70 te krijgen is?

Kamera-express had er pas een paar binnen, maar ik was net te laat om 'm daar te halen

Thanks, Hayo Baan
http://www.xs4all.nl/~hrbaan

When it's time to stop living, I will certainly make Death my number one choice!
Terry Pratchett, The Last Continent

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic
Subject Author Message Date ID
Reply message RE: 24-70 Waar te koop?
libo1949 Silver Member
05th Apr 2008
1
hrbaan
05th Apr 2008
2
libo1949 Silver Member
05th Apr 2008
3
alberte Moderator
05th Apr 2008
4
hrbaan
05th Apr 2008
5
alberte Moderator
12th May 2008
6
hrbaan
30th May 2008
7
libo1949 Silver Member
01st Jun 2008
8
RHITV
05th Jun 2008
9

libo1949 Silver Member Nikonian since 12th May 2007Sat 05-Apr-08 06:44 PM
332 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 0

Eindhoven, NL

Als er in Nederland niets te krijgen is zou je Grays of Westminster (London) kunnen proberen. Staat voor 1075 GBP op de lijst (ca 860 euro) Geen idee of het op voorraad is.
http://www.graysofwestminster.co.uk/welcome.html

hrbaan Registered since 29th Oct 2005Sat 05-Apr-08 06:57 PM
1370 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 1
Sat 05-Apr-08 06:57 PM by hrbaan

Kockengen, NL

Linze, thanks for the suggestion!

Is daar nog goedkoper dan in Nederland ook! (al is het €1365, niet €860 )

Nu nog kijken of ze 'm überhaupt wel hebben en hoe het zit met de garantie. Dan nog kijken hoe ik 'm hier krijg...

Cheers, Hayo Baan

When it's time to stop living, I will certainly make Death my number one choice!

libo1949 Silver Member Nikonian since 12th May 2007Sat 05-Apr-08 07:18 PM
332 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#3. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 2

Eindhoven, NL

Sorry; heb blijkbaar verkeerd op de prijslijst gekeken.
Het klopt dat de prijs in de UK nu lager is; de pond is behoorlijk gezakt. Ik heb er een maand geleden een 80-400VR gekocht (tweede hands). Mijn zoon woont in London en we gaan er regelmatig heen. Ik was onder de indruk van de set up en ze schijnen zeer betrouwbaar te zijn. Ik kreeg de 80-400VR met een jaar garantie. Ze verzenden internationaal dus dat kan geen probleem zijn.
(Wij vliegen voor nog geen 50 euro van Eindhoven naar Standsted v.v., als Ryan Air een aanbieding heeft, dus je kan de lens eventueel in een dag ophalen)

Succes verder en veel plezier in Namibie. Wij gaan er eind dit jaar of volgend jaar heen. Laat eens horen hoe het bevallen is.

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Sat 05-Apr-08 07:18 PM
1192 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#4. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 2

Hengelo, NL

He Hayo,

Zijn er dan "Jan van Genten" in Namibie???

Als je de 24-70mm niet kunt krijgen, mag je best de mijne
lenen voor deze trip.

Groetjes

Albert

hrbaan Registered since 29th Oct 2005Sat 05-Apr-08 07:58 PM
#5. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 4

Kockengen, NL

Albert,

Nee, ze hebben volgens mij geen Jan van Genten in Namibië Wel allemaal andere beesten en natuur.

Als het nodig is (hoop van niet), zal ik zeker graag gebruik van je aanbod maken!

We moeten ook maar weer eens een dag samen gaan fotograferen, dat zal echter wel na Namibië worden denk ik (zie ook persoonlijke mail).

Hayo Baan

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Mon 12-May-08 11:31 AM
1192 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#6. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 5

Hengelo, NL

Zo mijn 24-70 is op weg naar Afrika!
(Hayo heeft mijn lens geleend voor een Afrika Fototrip)

Nu ik zelf nog eens daar naar toe. Niet Dit jaar Dit jaar wordt het
weer netr zoals vorig jaar Verenigde Staten of Amerika, California
om precies te zijn. ANPAT8 en San Francisco!!

alberte

hrbaan Registered since 29th Oct 2005Fri 30-May-08 06:26 PM
#7. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 0

Kockengen, NL

Met heel veel dank aan Albert voor het lenen van de 24-70 (ik heb mijn eigen deze week eindelijk bij Fotokonijnenberg kunnen ophalen), ben ik nu weer terug in Nederland. Een hoop ervaring en een groot aantal foto's rijker. Nu maar hopen dat het wat geworden is

Cheers,
Hayo Baan

libo1949 Silver Member Nikonian since 12th May 2007Sun 01-Jun-08 12:11 AM
#8. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 7

Eindhoven, NL

Hayo,

Leuk dat dit zo geregeld kon worden.
Wij hebben Namibie op het programma voor begin 2009. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en shots

linze

RHITV Registered since 03rd Aug 2007Thu 05-Jun-08 08:50 PM
18 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to send message via AOL IM
#9. "RE: 24-70 Waar te koop?"
In response to Reply # 8

Haarlem, NL

Afgelopen zaterdag nog een gekocht bij calumet Amsterdam.

Groetjes Richard

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #344 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.