Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #342
View in linear mode

Subject: "Nikon te koop :)" Previous topic | Next topic
DigitalHeMan Registered since 03rd Aug 2004Sat 29-Mar-08 10:09 PM
779 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to send message via AOL IM
"Nikon te koop :)"

Amsterdam, NL

Hoi allemal,

ik heb net de volgende advertentie op marktplaats geplaatst. ik zal het ook in de 'for sale' forum plaatsen, maar dacht het is misschien ook handig om het hier te plaatsen voor de nederlandstalig onder ons

---------------

ik heb de volgende Nikon spullen te koop. ik heb alles zelf nieuw gekocht, en goed voor bezorgd. Ik verkoop alles alleen om plaats te maken voor andere spullen.

I take care in my gear, and have always looked after it carefully.

ik wil graag alles bij elkaar verkopen, en de prijs daarvoor is €3100

2x Nikon D200 met MB-D200 battery grip, 2x EN-EL3e akku, alle kabels, oplader, doosjes etc - €750 per toestel

17-55mm f/2.8G AF-S objektiv, inkl soft case, Nikon NC-77 filter, doosje etc, komplet - €800

60mm f/2.8D Micro Nikkor, inkl 62mm Tiffen filter - bijna niet gebruikt!! - €250

en wanneer ik alles verkocht heb, dan heb ik ook de volgende te koop:

12-24mm f/4G AF-S objektiv, inkl. Rilex 77mm filter, doosje, komplet - €650

stuur een mailtje voor enkele stukken.

Voorbeeldjes van elke stuk zijn te zien op flickr, gebruikersnaam digitalheman.

groetjes

Simon

--
Simon
Nikonian in Amsterdam
Website
Flickr Photostream
Check out my blog

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Sun 30-Mar-08 09:43 AM
1200 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Nikon te koop :)"
In response to Reply # 0

Hengelo, NL

Simon,

Heb de meeste spullen zelf, dus moet ik helaas passen op dit aanbod.

Desondanks succes met je verkoop.

Met vriendelijke groet

Albert

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #342 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.