Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #148
View in linear mode

Subject: "Workshops: kandidaten?" Previous topic | Next topic
Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberThu 07-Sep-06 06:47 PM
9987 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"Workshops: kandidaten?"

Gent, BE

Blijkbaar is er redelijk wat interesse voor workshops en meetings .
Wie heeft de know-how en is bereid iets op poten te zetten? Kan over alles gaan: van macro-fotografie tot Photoshop of zelfs ambachtelijke donkere-kamer technieken.

Een eerste treffen (of meeting) in Denemarken is reeds gepland.

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA
Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic
Subject Author Message Date ID
Reply message RE: Workshops: kandidaten?
Hansvg
08th Sep 2006
1
Marsel Gold Member
11th Sep 2006
2
MDL
04th Oct 2006
3
Photophil
06th Oct 2006
4
MDL
09th Oct 2006
5
Marsel Gold Member
04th Nov 2006
6

Hansvg Registered since 07th Jan 2007Fri 08-Sep-06 07:28 PM
579 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Workshops: kandidaten?"
In response to Reply # 0

Best, NL

Interesse mijnerzijds is er zeker!
Mee organiseren wil ik ook wel, maar ben niet zo bedreven in een onderwerp dat ik daar iets mee kan laten zien.

Hans

Happy with my new D800!
My Gallery
My webpage: Photoklix

Visit my Nikonians gallery.

Visit my Nikonians gallery.

Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources Charter MemberMon 11-Sep-06 07:09 PM
4969 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: Workshops: kandidaten?"
In response to Reply # 0

Amsterdam, NL

>Blijkbaar is er redelijk wat interesse voor workshops en
>meetings .

Ja, het loopt storm voor de Denemarken meeting.

Overigens ben ik wel bezig met het plannen en organiseren van een aantal fotoreizen/workshops, maar daarover meer op mijn nieuwe website die volgende week online gaat.

.

Marsel van Oosten | Squiver Photo Tours

2013/2014 Tours & Workshops: Alaska | Iceland | Japan | Namibia | Spain | South Africa | Turkey | Zambia

.

MDL Wed 04-Oct-06 06:12 PM

#3. "RE: Workshops: kandidaten?"
In response to Reply # 0

Beste Phil en Marsel,

Bij mij is er zeker interesse voor workshops & meetings!

Helaas was ik tijdens Denemarken in Bangkok,
en is Marsels workshop in 2008 veel te lang wachten..

Ik lees/ hoor graag of er iets in de planning zit.

Groeten,

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberFri 06-Oct-06 09:07 AM
9987 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#4. "RE: Workshops: kandidaten?"
In response to Reply # 3

Gent, BE

>Ik lees/ hoor graag of er iets in de planning zit.

Hallo Marc,

De bedoeling, zeker voor de meetings, is dat het initiatief van de leden zelf komt. Kan heel kleinschalig zijn zoals gewoon een mailtje om te melden dat je ergens op locatie fotografeert en of er mensen zijn die zin hebben om mee te doen.

Persoonlijk heb ik enkele plannen wat betreft natuurfotografie maar omdat ik zeer afhankelijk ben van het weer, kan ik maar zeer kort op de bal spelen.

Ik heb de volgende meetings in petto:
-Herfstkleuren (Berdorf (L), 3 tot 7 dagen, eind oktober)
-Stormen (Normandië (F), 7 dagen in november, december of januari)
-Steenbokken, gemzen en vossen in de sneeuw (Alpen (I), 7 dagen in februari)
-Lynxen, wolven en andere Europese dieren in de sneeuw (Bayerischer Wald (D), 7 dagen in februari)
-Bluebells (Hallerbos (B), voormiddag rond 1 mei)

Fotografen die geďnteresseerd zijn kunnen met mij contact opnemen.

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA
Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

MDL Mon 09-Oct-06 11:20 AM

#5. "RE: Workshops: kandidaten?"
In response to Reply # 4

Ha Phil,

dat had ik helemaal verkeerd begrepen..

Jouw meetings zien er in elk geval geweldig uit...
Ga kijken of ik tijd kan vrijmaken!

Groeten,

Marc

Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources Charter MemberSat 04-Nov-06 12:02 PM
4969 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#6. "RE: Workshops: kandidaten?"
In response to Reply # 0

Amsterdam, NL

De eerste workshop staat inmiddels op mijn website:

Wilde Bruine Beren in Finland

Een aantal Nikonians heeft al een plaatsje gereserveerd, dus het belooft snel vol te lopen. Klik op onderstaande link voor een beschrijving van de trip en een gallery met foto's. Mocht je interesse hebben en meer willen weten, stuur me dan even een mailtje via mijn site. Ik stuur je dan een pdf met uitgebreide informatie.

.

Marsel van Oosten | Squiver Photo Tours

2013/2014 Tours & Workshops: Alaska | Iceland | Japan | Namibia | Spain | South Africa | Turkey | Zambia

.

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #148 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.