Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #1044
View in linear mode

Subject: "Goede ervaringen met Nikon en Nationale Nederlanden" Previous topic | Next topic
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Fri 15-Feb-13 03:50 PM
1193 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"Goede ervaringen met Nikon en Nationale Nederlanden"

Hengelo, NL

Medio January 2013 heb ik mijn Nikon D4 en AF-S 24-70mm f/2.8G lens laten vallen tijdens een foto walk ik Amsterdam. Camera viel vlak op de flash aansluiting. Behuizing was dus bij de flash gebrokenen overige bevestigingspunten was ook vervormd.

Camera en Lens opgestuurd naar Nikon Nederland voor reparatie en na kosten opgave voor de reparatie is de camera gerepareerd. Totaal duurde dag 10 dagen.

Vervolgens mijn verzekeraar (Nationale Nederlanden) gebeld en die vergoede de schade per direct (Geld werd die dag nog overgemaakt).

Kortom goede ervaring met beide firma's na door mijzelf veroorzaakte ongeluk.

Ter informatie!

ALbert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic

mhofman Silver Member Nikonian since 20th Jun 2006Sat 16-Feb-13 06:26 PM
259 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Goede ervaringen met Nikon en Nationale Nederlanden"
In response to Reply # 0

Rotterdam e.o., NL

Hi Albert,

in eerste instantie balen natuurlijk. Maar goed te horen dat het snel en adequaat is opgelost.

Bedoel je met Nikon Nederland het service point in Beverwijk. Daar heb ik ook goede ervaringen mee.

Groeten, Marco

Visit my Nikonians gallery.

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Nikonian since 19th Dec 2004Sun 17-Feb-13 08:08 AM
1193 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: Goede ervaringen met Nikon en Nationale Nederlanden"
In response to Reply # 1

Hengelo, NL

Marco,

Waarschijnlijk het service point in Beverwijk. Reperatie verliep via mijn Reseller in Apeldoorn.

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

mad25 Registered since 09th Mar 2013Mon 29-Apr-13 05:18 PM
4 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#3. "RE: Goede ervaringen met Nikon en Nationale Nederlanden"
In response to Reply # 2

NL

Goede service van je verzekeraar, dat wil nog wel eens anders zijn, zullen we maar zeggen

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #1044 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.