nikonians

Even though we ARE Nikon lovers,we are NOT affiliated with Nikon Corp. in any way.

| |
Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #1001
View in linear mode

Subject: "Digitutor in het Nederlands!" Previous topic | Next topic
Cookies35 Silver Member Nikonian since 18th Apr 2007Tue 01-May-12 09:15 PM
1971 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"Digitutor in het Nederlands!"

NL

Dit wist ik echt niet hoor …

maar vanavond ontdekt dat Nikon NL een paar Digitutor sites in het Nederlands heeft vertaald. De tekst staat netjes in het Nederlands en de videos hebben Nederlandse ondertiteling.

De camera's zijn:

1. J1

2. V1

3. D3100

4. D5100

5. D7000

6. D300s

7. D3s

8. Misschien nix voor de gevorderden maar handiger dan de Snelstart guide IMHO.

Bovendien weten wij allemaal een beginner die een helpende hand kan gebruiken (behalve onze hand, dan ), niet?

— LaDonna

Visit my Nikonians gallery.

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic

wblink Registered since 09th Feb 2009Wed 02-May-12 04:15 PM
255 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Digitutor in het Nederlands!"
In response to Reply # 0

Gendt, NL

Inderdaad leuk.
Maarrrr, er wordt NIETS verteld over instellingen in de diverse standen en die maken een WERELD aan verschil!!!!

Willem

Sony Nex-7

Cookies35 Silver Member Nikonian since 18th Apr 2007Wed 02-May-12 09:16 PM
1971 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: Digitutor in het Nederlands!"
In response to Reply # 1

NL

Leuk dat je het leuk vindt!

Het is echt bedoeld als videos voor de eerste dagen / weken dat je ermee bezig bent, dat je niet helemaal alleen voelt na de oorspronkelijke blijheid als je face-to-face staat me je nieuwe computer-met-lens. Dat had ik erbij moeten zeggen.

Het is zo lang geleden dat ik de Digitutor heb gebruikt dat er inmiddels veel verbeteringen aan de "lessen" zijn gemaakt. Vroeger ging het over dingen zoals hoe je een lens erop moet zetten en zo ... dingen die echt makkelijker zijn met een video; en wat begeleiding voor je eerste shootjes (geen Nederlands?) — wat ook moeilijk is met een handleiding, want die gaat bijna meteen over ALLES.

Ik zou het wel interessant vinden om van je te weten hoe handig het tegenwoordig is, dwz, in hoeverre de site wél behulpzaam was. Zou je het aanraden voor iemand die een V1 koopt voor de eerste kennismaking (eerste week of zo), of ook voor mensen die het willen leren gebruiken buiten de alles-auto modus (eerste maand misschien)? Vind je alleen de moeite waard voor iemand die geen SLR ervaring heeft, of heb jij ook iets kunnen oppikken?

— LaDonna

Visit my Nikonians gallery.

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #1001 Previous topic | Next topic