Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #1
View in linear mode

Subject: "Welkom!" First topic | Next topic
Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberTue 29-Aug-06 03:17 PM
9987 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
"Welkom!"

Gent, BE

Hallo Nederland, België, Suriname, Aruba, Nederlandse Antillen, Indonesië en Zuid-Afrika

Zoals u merkt, hebben verschillende taalgemeenschappen ook een eigen stek gekregen binnen ons populaire "Nikonians café".
Ik zou zeggen, neem een virtueel pintje of een koffietje, zak lekker onderuit en laat de thema's maar aan bod komen die je niet kwijt kan in de overige forums .

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA
Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote | Top

Replies to this topic
Subject Author Message Date ID
Reply message RE: Welkom!
Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources
29th Aug 2006
1
Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography
29th Aug 2006
2
Hansvg
30th Aug 2006
3
J_Krol
01st Sep 2006
4
Hansvg
01st Sep 2006
5
Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography
02nd Sep 2006
9
J_Krol
02nd Sep 2006
10
J_Krol
02nd Sep 2006
11
Hansvg
02nd Sep 2006
12
02nd Sep 2006
13
Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources
02nd Sep 2006
15
02nd Sep 2006
17
02nd Sep 2006
18
03rd Sep 2006
20
gus_goose
01st Sep 2006
6
Hansvg
02nd Sep 2006
7
gus_goose
02nd Sep 2006
14
02nd Sep 2006
16
HdBD200
07th Oct 2006
27
02nd Sep 2006
8
D_100
05th Sep 2006
22
Patnet
03rd Jan 2010
35
eduardb
03rd Sep 2006
19
oferinga
04th Sep 2006
21
vultureacs
05th Sep 2006
23
ngeuze
05th Sep 2006
24
jreniers Silver Member
06th Sep 2006
25
rdoorn
07th Sep 2006
26
frisse26
01st Dec 2006
28
01st Dec 2006
29
wblink
06th Apr 2009
30
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Donor Ribbon awarded for his very generous support to the Fundraising Campaign 2014
06th Apr 2009
31
gretchenta Gold Member
19th Oct 2009
32
mhofman
20th Oct 2009
33
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Donor Ribbon awarded for his very generous support to the Fundraising Campaign 2014
21st Oct 2009
34

Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources Charter MemberTue 29-Aug-06 04:46 PM
4969 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

Amsterdam, NL

Doe mij maar een kopje thee. Gezellig.

.

Marsel van Oosten | Squiver Photo Tours

2013/2014 Tours & Workshops: Alaska | Iceland | Japan | Namibia | Spain | South Africa | Turkey | Zambia

.

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberTue 29-Aug-06 05:19 PM
9987 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 1

Gent, BE

>Doe mij maar een kopje thee. Gezellig.

Ik dacht al "Waar blijft Marsel?"

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA
Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

Hansvg Registered since 07th Jan 2007Wed 30-Aug-06 04:51 AM
579 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#3. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 2

Best, NL

Colaatje voor mij, en neem zelf ook wat...

Hans

Happy with my new D800!
My Gallery
My webpage: Photoklix

Visit my Nikonians gallery.

J_Krol Registered since 01st Apr 2002Fri 01-Sep-06 06:07 PM
347 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#4. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 1

Rotterdam, NL

>Doe mij maar een kopje thee. Gezellig.

Gezellig...??
Nu begrijp ik waarom er een Dutch Café moest komen, dit woord is niet te vertalen in het Engels.

Maar dat is dan ook de enige reden die ik kan bedenken. Maarruh, laten we het vooral gezellig houden

Jeroen
The Netherlands

"You don't need eyes to see...you need vision" (Maxi Jazz)

My Vision

Hansvg Registered since 07th Jan 2007Fri 01-Sep-06 06:16 PM
579 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#5. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 4

Best, NL

Jeroen,

Redenen voor mij om een Dutch Cafe aan te vragen, was niet zo zeer de gezelligheid, maar meer de mogelijkheden.
Zoals bv. elkaar op de hoogte houden van lokale evenementen, misschien een keer samen iets doen, misschien zelfs wel een keer een lokale workshop.
Zelf ben ik best bereid te reizen, en kom ik ook veel in de USA, maar de meeste bijeenkomsten en workshops zijn tot nu toe alleen daar en dat vind ik toch een beetje jammer.

Hans

Happy with my new D800!
My Gallery

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberSat 02-Sep-06 09:07 AM
#9. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 5

Gent, BE

>Zoals bv. elkaar op de hoogte houden van lokale evenementen,
>misschien een keer samen iets doen, misschien zelfs wel een
>keer een lokale workshop.
>Zelf ben ik best bereid te reizen, en kom ik ook veel in de
>USA, maar de meeste bijeenkomsten en workshops zijn tot nu
>toe alleen daar en dat vind ik toch een beetje jammer.

Dat hangt louter en alleen af van onszelf .
Dit forum is dan ook ideaal om ideeën en initiatieven naar voor te brengen. Dat hoeft allemaal niet zo officieel en supergeorganiseerd te gebeuren. Gewoon een berichtje om te carpoolen naar een expositie of gebeurtenis (zoals Photokina) kan al veel effect hebben. Of simpelweg vragen naar reispartners.
Zelf ben ik niet zo'n organisatorisch talent om workshops te leiden, maar ik loop wel al een tijdje met het idee rond om eventueel een meeting te houden in het Italiaanse Aosta (Italiaanse Alpen tegen de Franse en Zwitserse grens), Jaegersborg (edelherten in Denemarken) en het Bayerischer Wald (dieren in de sneeuw).
Kunnen ook korte dagtrips zijn zoals samen een dagje tulpen fotograferen, een citytrip of een evenement bezoeken.

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA

J_Krol Registered since 01st Apr 2002Sat 02-Sep-06 09:18 AM
347 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#10. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 9

Rotterdam, NL

OK, ik moet zeggen dat als dat de reden is, dat ik het toejuich.
Ik zou het nl. erg jammer vinden als de gemeenschappelijke (wereldwijde) kennis opgeknipt wordt door het gebruik van verschillende talen. Nu kan ik de alle talen wel verstaan/lezen (moet ' Filipino' nog even controleren...), maar ik houd wel van een universele taal, Engels in dit geval. Maar ik begrijp ook dat niet iedereen even goed communiceert in het Engels.

Afijn, ik zal op een positieve manier mijn steentje bijdragen!

Jeroen
The Netherlands

My Vision

J_Krol Registered since 01st Apr 2002Sat 02-Sep-06 09:20 AM
#11. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 10

Rotterdam, NL

> Nu kan ik de alle talen wel
>verstaan/lezen (moet ' Filipino' nog even controleren...)

Checked: skip Filipino maar van mijn lijstje....de rest lukt veel bete

Jeroen
The Netherlands

My Vision

Hansvg Registered since 07th Jan 2007Sat 02-Sep-06 09:26 AM
#12. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 11

Best, NL

Jeroen,

Ook ik streef een "Universele taal" na. En Engels is voor de meeste mensen hier dan ook geen probleem.
De taal is dan ook niet de hoofdreden van het Dutch Cafe (zelfs de naam is Engels, dit in tegenstelling van het Deutsches (niet German), en Espanol (en niet Spanisch).
Meer de lokatie en andere inzichten. Zoals ik al eerder zei zijn een hoop aktiviteiten erg op de USA gericht, misschien kunnen we hier parallel, niet in plaats van, ook iets doen.

Groet vanuit een bewolkt Noord Brabant.

Hans

Happy with my new D800!
My Gallery

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberSat 02-Sep-06 09:39 AM
#13. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 10

Gent, BE

OK, ik moe zeggen dat als dat de reden is, dat ik het
>toejuich.
>Ik zou het nl. erg jammer vinden als de gemeenschappelijke
>(wereldwijde) kennis opgeknipt wordt door het grbuik van
>verschillende talen.

Ik was eerlijk gezegd in het begin ook eerder sceptisch tegenover het idee (al van toen het Deutsches café werd opgericht) omdat ik het gevoel had misschien (voor mij) waardevolle informatie te missen.
Daarom zou ik aanraden om héél algemene onderwerpen toch nog altijd in het originele Engelse café te posten, maar hier de regionale (Nederland, België, Suriname, Aruba, Nederlandse Antillen, Indonesië en Zuid-Afrika) weetjes te verspreiden. De rest van de wereld heeft er tenslotte geen baat bij te weten dat we bv. een carpool organiseren om samen naar Photokina te reizen.

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA

Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources Charter MemberSat 02-Sep-06 06:39 PM
4969 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#15. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 9

Amsterdam, NL

>(...)ik loop wel al een tijdje met het idee rond om
>eventueel een meeting te houden in het Italiaanse Aosta
>(Italiaanse Alpen tegen de Franse en Zwitserse grens),
>Jaegersborg (edelherten in Denemarken) en het Bayerischer
>Wald (dieren in de sneeuw).

Jaegersborg lijkt me erg leuk. Ergens tweede helft van deze maand lijkt me perfect. Zijn er mensen die daar naar toe zouden willen gaan? Philippe, jij bent er al eerder geweest, dus jij organiseert dat wel even toch? Ik meld me alvast aan.

.

2013/2014 Tours & Workshops: Alaska | Iceland | Japan | Namibia | Spain | South Africa | Turkey | Zambia

.

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberSat 02-Sep-06 07:47 PM
#17. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 15

Gent, BE

>>(...)ik loop wel al een tijdje met het idee rond om
>>eventueel een meeting te houden in het Italiaanse Aosta
>>(Italiaanse Alpen tegen de Franse en Zwitserse grens),
>>Jaegersborg (edelherten in Denemarken) en het Bayerischer
>>Wald (dieren in de sneeuw).
>
>Jaegersborg lijkt me erg leuk. Ergens tweede helft van deze
>maand lijkt me perfect. Zijn er mensen die daar naar toe
>zouden willen gaan? Philippe, jij bent er al eerder geweest,
>dus jij organiseert dat wel even toch? Ik meld me alvast
>aan.

Ik zal er heel waarschijnlijk ronddolen van 22/09 tot 26/09. Ik ben wel een budgetreiziger in hart en nieren . Ik zal dan ook op één van de parkings in mijn wagentje slapen en koken. Het park ligt echter net buiten Kopenhagen en voor zij die wat meer luxe wensen zou het geen probleem mogen zijn een dak boven het hoofd te vinden.

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA

Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources Charter MemberSat 02-Sep-06 10:15 PM
#18. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 17

Amsterdam, NL

>Ik ben wel een budgetreiziger in hart en nieren . Ik
>zal dan ook op één van de parkings in mijn wagentje slapen en
>koken.

Je bedoelt illegaal wildcamperen?

Het
>park
>ligt echter net buiten Kopenhagen en voor zij die wat meer
>luxe wensen zou het geen probleem mogen zijn een dak boven
>het hoofd te vinden.

Is er überhaupt een camping of hotel bij of in het park? Ik kon daar niet zo snel iets over vinden.

.

.

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberSun 03-Sep-06 08:28 AM
#20. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 18

Gent, BE

>Is er überhaupt een camping of hotel bij of in het park? Ik
>kon daar niet zo snel iets over vinden.

De campings zijn helaas gesloten omdat eind september buiten het toeristisch seizoen valt. Wild kamperen (met tent) is verboden in Denemarken, maar in de wagen slapen, op één van de talrijke parkings van het park, wordt oogluikend toegestaan. Ik kan de parking vlakbij het golfterrein aanbevelen. Hotels zijn zeker in de buurt maar hier heb ik geen informatie over. Ik vermoed dat je op het moment zelf wel iets kan regelen. Het zou mij sterk verwonderen mocht alles volgeboekt zijn.

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA

gus_goose Registered since 09th Nov 2005Fri 01-Sep-06 10:00 PM
282 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#6. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

CA

Baie dankie vir die groot welkom in die "Dutch Cafe". Alhoewal ek Afrikaans kan praat, Engels is my eerste taal.

Ek is nie seker dat iemand hier sal my verstaan nie, soms kan my Afrikaans se vriende my nie verstaan!

So wel.... ek sal terug in die "English Cafe" gaan stap, maar ek het die "Zuid-Afrika" gesien, en ek wil ook "Hello" se!

Toetsiens almal. Geniet die koppie koffee!

Gus

P.S. Ek het a naweek in Brugge gebly, en n paar "Flemmish" vroe het met my gepraat. Ek het hulle verstaan, en hulle het my verstaan. Dit was baie deurmekaar.
P.P.S. I have no idea how to get the right accents, umlaats, etc. with my US Keyboard....

Hansvg Registered since 07th Jan 2007Sat 02-Sep-06 05:18 AM
#7. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 6

Best, NL

Gus,

Welkom in het Dutch Cafe. Hoe komt het dat je als Canadees Afrikaans spreekt?
En ja, ik kan het Afrikaans goed volgen en het lijkt me een leuke variatie op het "normale" Nederlands, dus blijf gerust.

Hans

Happy with my new D800!
My Gallery

gus_goose Registered since 09th Nov 2005Sat 02-Sep-06 03:10 PM
282 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#14. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 7

CA

My storie is simpel.... Ek het in engeland gegaan om te werk en woon. Ek het op vakansie gegaan om te ski in Austrie, en terwyl ek daar was het ek n Canadien se meisie ontmoet... nou is ons getrou, en dit is hoekom ek in Toronto bly (met twee kinders nogal).

Ek het al van phptophil se photos van die Kruger Wildtuin gesien, en dit het my baie "homesick" gemaak, die twee kinders maak dit mooilik om terug te gaan. Ek het verlede November gegaan vir my broer se betrouwenis, en die Kruger Wildtuin is nie die selde met n twee yaar oud en n vyf maande oud nie.

My koffie is koud, en my afrikaans is baie swak. Dit is harde werk om al die woorde te onthou.

Gus

P.S. That took a good 15 minutes to write ...

Marsel Gold Member Awarded for his masterful accomplishments in Nature Photography Awarded for his excellent white papers and product reviews for the Resources Charter MemberSat 02-Sep-06 06:48 PM
#16. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 14

Amsterdam, NL

>P.S. That took a good 15 minutes to write ...

Dus meer oefenen Gus. Afrikaans is goed te begrijpen, maar het is vooral een erg mooie taal. Heel eerlijk en puur. Blijf dus vooral posten in dit forum, ik vind het leuk om te lezen.

.

.

HdBD200 Registered since 02nd Apr 2006Sat 07-Oct-06 07:41 PM
1 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#27. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 16

NL

Gus, heel leuk en plezierig dat Afrikaans taaltje. Blijf schrijven en denk vooral NIET dat dit niet gepast zou zijn.
Voor anderen, die toch in een universele taal (Engels) willen schrijven wil ik zeggen: als wij toch eindelijk een nederlandse site hebben, begrijp ik niet waarom sommigen toch naar een buitenlandse taal over willen gaan.

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberSat 02-Sep-06 08:49 AM
#8. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 6

Gent, BE

Gus,

Hartelijk welkom en ... geen enkel probleem! We vestaan u 100% .
Ik dacht vroeger dacht Zuid-Afrikanen problemen zouden hebben om het Nedelands te begrijpen, maar blijkbaar verstaan jullie ons ook zonder veel moeite. Ik herinner me nog dat ik zelfs Nederlands moest praten tegen een Zuid-Afrikaan die ik ontmoette in het Krüger NP . Verschillende Belgische en Nederlandse zangers scoren zelfs goed in Zuid-Afrika, met liedjes in hun eigen taal.

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA

D_100 Registered since 18th Jun 2004Tue 05-Sep-06 06:40 AM
274 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#22. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 6

NL

hallo Gus,

Zuidafrikaans vind ik helemaal een te gekke taal.

GRT arthur

Dutch Nikonian
Music was my first love,photography my last

Dutch Nikonian
Shoot everything without bullets.

Music was my first love,photography my last.

www.arthurbender.nl

Patnet Registered since 07th Jan 2007Sun 03-Jan-10 09:48 PM
101 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#35. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 6
Sun 03-Jan-10 09:51 PM by Patnet

Voorburg, NL

Hey Gus, jij kan Suid-Afrikaners oor die hele wereld vind. Ekself woon in Holland en net as jij spreek ik ook die Taal, Nederlands, Engels en Duits, welkom. Die tekens krij jij met ANSI = ALT+cijfers.
Patrick

eduardb Basic MemberSun 03-Sep-06 07:13 AM
73 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#19. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

oostende, BE

Een heel mooi idee,en fijn om nog eens een meeting te plannen ergens
in Nederland of Belgie.
Ik persoonlijk woon in de streek van Brugge,en ken zeker de plaatsjes waar toeristen niet komen maar smeken om Nikonians op bezoek te krijgen ed.

ps. sorry Philippe

oferinga Registered since 12th Aug 2004Mon 04-Sep-06 08:35 AM
12 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#21. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 19

NL

Kijk aan, een tweede plek waar gebruikers van Nikon apparatuur in het Nederlands terecht kunnen! Prima initiatief! Dit was/is de eerste: http://www.nikon-club-nederland.nl

--
Nikon D300 | Nikon SB800
Nikkor AF 50 f1.8D
Nikkor AF-S DX 18-70 f/3.5-4.5G
Nikkor 70-300 f/4.5-5.6G AF-S VR
Tokina 12-24 f/4
http://www.feringa.net
http://www.nikon-club-nederland.nl

vultureacs Basic MemberTue 05-Sep-06 01:56 PM
784 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#23. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 21

Strasbourg, FR

Hmm,leuk, leuk.

Groeten uit Zaventem hier.

ngeuze Registered since 16th Mar 2006Tue 05-Sep-06 06:15 PM
17 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#24. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

Tholen, NL

Groet van een vers member uit Zeeland, Tholen

Niels.

jreniers Silver Member Nikonian since 12th Aug 2006Wed 06-Sep-06 04:25 PM
21 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#25. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

Jodoigne, BE

Prima idee, dat Dutch cafe. Volledig akkoord om enkel onderwerpen te behandelen die niet in het Engels cafe thuishoren.

Moderator,

zou het niet zinvol zijn om een adressenlijst op te bouwen van alle Nederlandstalige leden per interessesfeer ?
Bv. uitstapjes zoals hierboven reeds gesuggereerd werd of een workshop of gewoon eens een bijeenkomst waar we elkaar beter kunnen leren kennen.
Het idee van workshops in België of Nederland vind ik beregoed.

Reden: ik heb wel redelijk foto materiaal, maar kan nog zeeeeeeer veeeeeeel leren. Het is zoals sommige in de forums zeggen, niet het materiaal maar de fotograaf die verantwoordelijk is voor het eindresultaat.

groetjes,

Johan

een echt nederlandstalige Belg die in het franstalige landsgedeelte woont. Kwestie van onze cultuur daar ook uit te dragen.

rdoorn Basic MemberThu 07-Sep-06 08:27 PM
40 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#26. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

Enschede, NL

Gezellig! Doe mij maar een berenburg....

http://www.van-doorn.org

frisse26 Registered since 20th Jan 2003Fri 01-Dec-06 08:06 PM
30 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#28. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

Hemiksem, BE

Tja,
beter laat dan nooit, dat ik dit nederlandstalig forum ontdek.

Groeten, erik

Hakuna Matata

Photophil Awarded for his valuable contributions to the Resources, most notably in Wildlife Photography Basic MemberFri 01-Dec-06 08:14 PM
#29. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 28

Gent, BE

Yow Erik,

Vergeet, als birdwatcher, niet om eens binnen te wippen in ons "Wildlife Forum" .

Cheers,
Philippe

WILDEYES / ARTERRA

wblink Registered since 09th Feb 2009Mon 06-Apr-09 06:38 AM
255 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#30. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 0

Gendt, NL

Môgge samen,

Gezien de datums in de andere antwoorden zitten jullie hier al lang binnen.

Toch niet op mij te wachten ????

Goed: een leuk inititatief.

Willem

Sony Nex-7

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Donor Ribbon awarded for his very generous support to the Fundraising Campaign 2014 Nikonian since 19th Dec 2004Mon 06-Apr-09 06:44 AM
1200 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#31. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 30

Hengelo, NL

Willem,

Ik zie dat "The Dutch Cafe" hebt gevonden.

Welkom bij Nikonians!

m.v.g.

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

gretchenta Gold Member Nikonian since 16th Oct 2008Mon 19-Oct-09 10:51 PM
24 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#32. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 31

Oranjestad, AW

Hi Allemaal,
Mogen er ook vrouwen meedoen in deze 'Nederlandse' forum?

Groet,
Gretchen

mhofman Registered since 20th Jun 2006Tue 20-Oct-09 11:10 AM
259 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#33. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 32

Rotterdam e.o., NL

Hi Gretchen,

natuurlijk

Groet, Marco

alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas Donor Ribbon awarded for his very generous support to the Fundraising Campaign 2014 Nikonian since 19th Dec 2004Wed 21-Oct-09 05:54 AM
1200 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#34. "RE: Welkom!"
In response to Reply # 32

Hengelo, NL

Gretchen,

Iedereen is welkom bij Nikonians, of het nu vrouwen, mannen, kinderen, fotografen met Canon apparatuur, .....!

Gaat er om kennis te delen op gebied van fotografie. Dus schroom niet om eens een vraag te stellen, hier in het Nederlands, of in engels/duits in de specifieke forums.

Veel plezier met Nikonians.

Albert

Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands
-----------------------------------------------------------------------
Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator
Website: Albert Esschendal Photography

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public) topic #1First topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.