Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The French Café (Public) topic #868
View in linear mode

Subject: "RE: Nouveaux Produits" This topic is locked.
Previous topic | Next topic
This message is locked.
Dhruv Registered since 25th Mar 2009Thu 05-Nov-09 09:39 PM
55 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profileClick to send message via AOL IM
#4. "RE: Nouveaux Produits"
In response to In response to 2

Paris, FR

Bonsoir Pol,

Je te remercie aussi, c´est super l’idée du french café et bravo toi et les autres modérateurs pour le gérer dans une manière très apprécié. Je suis d´accord avec ce que tu dis et j´en ai réfléchi moi-même.

Je comprends que Nikon c´est fait à la japonaise mais, comme j´ai déjà dit à David, peut être les communautés comme celle-ci ont quelque chose de plus à offrir (pas en tant que personnes indépendantes mais comme une grande communauté). Donc au niveau d’une communauté avec de milliers de membres et de nombreux échanges, je suis sur qu’on peut contribuer dans le processus d´innovation et en plus, comme disait David, surtout c´est important la somme d´avis et points de vue... on a la chance d’être des Nikonians n´est ce pas…? Personnellement je pense que les membres comme toi avec une grande expérience professionnelle dans ces processus d´innovation peuvent vraiment être très utile dans un projet comme celui-ci pour Nikon.

La question est comment participer en tant que communauté.

Ciao
Dhruv

Dhruv Bhatli @ Paris
Photography The Beautiful Haiku

Visit my Nikonians gallery.

Alert Printer-friendly copy

This topic has been locked by a team memberNouveaux Produits [View all] , Dhruv , Tue 03-Nov-09 08:13 PM

Subject Author Message Date ID
Reply message RE: Nouveaux Produits
Horus
03rd Nov 2009
1
Dhruv
05th Nov 2009
3
pfgbel47 Gold Member
04th Nov 2009
2
Dhruv
05th Nov 2009
4
Horus
05th Nov 2009
5
Horus
21st Nov 2009
6

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The French Café (Public) topic #868 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.