Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The French Café (Public) topic #787
View in linear mode

Subject: "RE: Pol, comment aimes-tu tes diopters?" This topic is locked.
Previous topic | Next topic
This message is locked.
pfgbel47 Administrator Nikonian since 08th Dec 2007Sun 26-Jul-09 06:17 PM
1467 posts Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin    Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#1. "RE: Pol, comment aimes-tu tes diopters?"
In response to In response to 0

LIEGE, BE

Bonjour Pierre !
Je tiens vraiment à te remercier très chaleureusement et faire part à la communauté Nikonians à quel point l'entraide entre membres peut être forte, efficace et amicale !
Je cherchais en vain (plus d'un an déjà) une lentille de correction de dioptrie pour le viseur de mes D200 et D300 mais voilà, ...introuvable en Europe !!

Grâce à ton offre d'aide spontanée, j'ai aujourd'hui deux lentilles de corrections qui correspondent à 100% à ce que j'espérais

En effet, Pierre a pu me les commander au Canada, il les a reçues et me les a fait parvenir en Europe, et tout cela ...avec le sourire et un dévouement que je veux souligner ici !

Merci Pierre, elles sont parfaites, je puis maintenant passer de mon D300 au D200 et vice-versa sans devoir démonter chaque fois la lentille du viseur !!
A charge de revanche dit-on, donc si je puis faire qqch pour toi, n'hésites pas !!

très amicalement,

Pol
Nikonian's "French Café" Moderator
Nikonians® - Worldwide Home for Nikon® Photographers
"Share, Learn and Inspire..."

My website http://www.geosolve.be

Alert Printer-friendly copy

This topic has been locked by a team memberPol, comment aimes-tu tes diopters? [View all] , MasterGoa , Thu 23-Jul-09 04:40 PM

Subject Author Message Date ID
Reply message RE: Pol, comment aimes-tu tes diopters?
pfgbel47 Administrator
26th Jul 2009
1

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The French Café (Public) topic #787 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.