Go to a  "printer friendly" view of this message which allow an easy print Printer-friendly copy Go to the page which allows you to send this topic link and a message to a friend Email this topic to a friend
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Open) topic #931
View in linear mode

Subject: "RE: D3s of niet (effe wachtuh)" Previous topic | Next topic
hrbaan Moderator Nikonian since 29th Oct 2005Tue 01-Nov-11 11:20 AM
1370 posts Click to send email to this author Click to send private message to this authorClick to view this author's profile
#2. "RE: D3s of niet (effe wachtuh)"
In response to In response to 1

Kockengen, NL

Hallo Willem,

Ik ben het met Albert eens: ik zou wachten.
Het lijkt me inderdaad voorspelbaar dat Nikon met een opvolger van de D3s komt voor de spelen in 2012. Ik hoop dat die dan minimaal de specs van de nieuwe 1dx van Canon heeft want die zien er echt heel fijn uit (je zou er bijna voor overwegen over te stappen).

Gelukkig doet mijn D3 het nog perfect en kan ik me dus veroorloven te wachten op een D4/D4x (oid). De D3x is een perfecte camera, maar natuurlijk niet het low light monster dat de D3/D3s is, en hij is ook minder geschikt voor actie/wildlife fotografie. De D3x is meer een landschaps/studio monster, maar dat wist je allemaal toen je hem aanschafte en dat is niet veranderd. Zou dus geen reden hoeven te zijn om overhaast over te stappen.

Maar goed, als je het geld hebt en vindt dat je op korte termijn de voordelen van de D3s echt gaat gebruiken, kun je natuurlijk toch overwegen de D3s op dit moment aan te schaffen, eventueel met inruil van je D3x…

Succes,

Hayo Baan
Head Instructor, Nikonians Academy Europe
e-mail: hayo.baan@nikoniansacademy.com
web: http://www.nikoniansacademy.eu

Hayo Baan – Photography
e-mail: info@hayobaan.nl
web: http://www.hayobaan.nl

Alert Printer-friendly copy | Reply | Reply with quote

A general, generic topicD3s of niet (effe wachtuh) [View all] , wblink Silver Member, Mon 31-Oct-11 03:22 PM

Subject Author Message Date ID
Reply message RE: D3s of niet (effe wachtuh)
alberte Moderator
01st Nov 2011
1
hrbaan Moderator
01st Nov 2011
2
wblink Silver Member
02nd Nov 2011
3
alberte Moderator
04th Nov 2011
4
mhofman
05th Nov 2011
5

Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Open) topic #931 Previous topic | Next topic

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2013
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.