Expand topics | View in linear mode
Nikonians User Reactivation Reactivate account Get a new password Lost password View RSS Feed of this page RSS Show newest topics Read new Go to post a new message Post
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public)

IDTopicAuthorLast updated dateRepliesViews Rating
A general, generic topic Film maken uit time-laps-opnamen
Hallo Albert, JA JIJ :-) In het Nikon 1 forum breekt men zich het hoofd over HOE een
wblink 23-Sep-12 06:13 PM
by alberte
7370 ---
A general, generic topic Verzekering
Hoi, Dacht er net aan toen ik forum verliet. Heb spullen zo niet 123 bij de hand. Is
wblink 08-Sep-11 02:34 PM0323 ---
A general, generic topic Goede ervaringen met Nikon en Nationale Nederlanden
Medio January 2013 heb ik mijn Nikon D4 en AF-S 24-70mm f/2.8G lens laten vallen tijdens e
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 29-Apr-13 05:18 PM
by mad25
3315 ---
A general, generic topic I'm done
Dag, Na mijn teleurstellende reis naar Lofoten/Noorwegen (gewicht cameraspullen) heb ik
wblink 23-Sep-12 06:04 PM
by alberte
1303 ---
A general, generic topic Slijtage van D4 buttons
Ik heb de D4 nu meer dan een half jaar in gebruik en de verlichte knopjes van o.a. menu, z
boertienfoto 12-Dec-12 05:22 PM
by alberte
3302 ---
A general, generic topic Kroeg gesloten?
Ha mede-Nikonians, w at is het hier stil de laatste tijd. Zijn er nog wel Dutch speaking
mhofman 15-May-11 06:30 AM0297 ---
A general, generic topic Urban and Street Photography Workshop
Dutch Cafe moderator gaat naar Berlijn medio Maart 2014 voor de [link:www.nikoniansa cademy
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 21-Jun-14 05:28 PM
by gretchenta
3293 ---
A general, generic topic Oke, ik heb het gedaan
Ik heb me opgegeven voor de Severn Valley Railway Steam Train Extravaganza workshop in de
mhofman 06-Apr-12 06:53 AM
by mhofman
2275 ---
A general, generic topic TUTW-IV
Welke Dutch Nikonian gaat mee met de [link:www.nikoniansa cademy.com/all/viewW orkshop.html?
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 26-Apr-13 10:12 PM
by Asgard
3241 ---
A topic tagged as in need of help betaling reparatie onmogelijk
Mijn D700 opgestuurd naar Nikon Melville (USA) voor reparatie. Die is inmiddels uitgevoerd
Dushikorsou 14-Sep-12 03:50 PM0219 ---
A general, generic topic Foto's professioneel laten afdrukken in NL?
Beste Nederlandse Nikonians, Ik ben het printen aan het leren. In veel boeken lees ik d
Cookies35 Silver Member 05-Aug-13 01:00 PM0159 ---
A general, generic topic Is er iemand die van plan is om de Market Garden 2014 i...
Hallo Nikonians uit Nederland, Ik vraag me af of er iemand naar Eindhoven (of omstreeks)
temper Gold Member 14-Sep-14 04:18 PM
by computerboer
146 ---

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.