Expand topics | View in linear mode
Nikonians User Reactivation Reactivate account Get a new password Lost password View RSS Feed of this page RSS Show newest topics Read new Go to post a new message Post
Forums Lobby MULTILINGUAL NIKONIANS The Dutch Café (Public)

IDTopicAuthorLast updated dateRepliesViewsRating 
A general, generic topic Bezweken aan de NAS
Ik ben goed bezig geweest de laatste tijd geloof ik. Afgelopen vrijdag naar mijn vrienden
mhofman Silver Member 24-Apr-12 07:42 PM
by hrbaan
7425 ---
A general, generic topic Digitutor in het Nederlands!
Dit wist ik echt niet hoor … maar vanavond ontdekt dat Nikon NL een paar Digitu
Cookies35 Silver Member 02-May-12 08:16 PM
by Cookies35
2359 ---
A general, generic topic Film maken uit time-laps-opnamen
Hallo Albert, JA JIJ :-) In het Nikon 1 forum breekt men zich het hoofd over HOE een
wblink 23-Sep-12 06:13 PM
by alberte
7332 ---
A general, generic topic Nikonians laat Europa vallen?
Dan laat ik Nikonians vallen. Er worden geen evenementen meer in Europa gedaan, ok, moe
wblink 21-Oct-12 10:50 AM
by alberte
9646 ---
A topic tagged as in need of help betaling reparatie onmogelijk
Mijn D700 opgestuurd naar Nikon Melville (USA) voor reparatie. Die is inmiddels uitgevoerd
Dushikorsou 14-Sep-12 03:50 PM0186 ---
A general, generic topic Slijtage van D4 buttons
Ik heb de D4 nu meer dan een half jaar in gebruik en de verlichte knopjes van o.a. menu, z
boertienfoto 12-Dec-12 05:22 PM
by alberte
3264 ---
A general, generic topic I'm done
Dag, Na mijn teleurstellende reis naar Lofoten/Noorwegen (gewicht cameraspullen) heb ik
wblink 23-Sep-12 06:04 PM
by alberte
1265 ---
A general, generic topic TUTW-IV
Welke Dutch Nikonian gaat mee met de [link:www.nikoniansa cademy.com/all/viewW orkshop.html?
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 26-Apr-13 10:12 PM
by Asgard
3204 ---
A general, generic topic Goede ervaringen met Nikon en Nationale Nederlanden
Medio January 2013 heb ik mijn Nikon D4 en AF-S 24-70mm f/2.8G lens laten vallen tijdens e
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 29-Apr-13 05:18 PM
by mad25
3268 ---
A general, generic topic Foto's professioneel laten afdrukken in NL?
Beste Nederlandse Nikonians, Ik ben het printen aan het leren. In veel boeken lees ik d
Cookies35 Silver Member 05-Aug-13 01:00 PM0122 ---
A general, generic topic Urban and Street Photography Workshop
Dutch Cafe moderator gaat naar Berlijn medio Maart 2014 voor de [link:www.nikoniansa cademy
alberte Moderator Expert Ribbon awarded for his in-depth expertise in several areas 21-Jun-14 05:28 PM
by gretchenta
3226 ---

Take the Nikonians Tour and learn more about being a Nikonian Wiki /FAQ /Help Listen to our MP3 photography radio channels Find anything on Nikon and imaging technology - fast!

Copyright © Nikonians 2000, 2014
All Rights Reserved

Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.