Ik ben naarstig op zoek naar Silica Gel in hoeveelheden van 100+ gr. Weet iemand waar ik dat in NL kan krijgen? Ik bedoel de regenereerbare Silica Gel met vocht-indicator.
Albert Esschendal - Nikonian in Hengelo(O.), The Netherlands ----------------------------------------------------------------------- Nikonians Moderator: D300/D200/D100 Users Group, D4/D3/D2/D1 Users Group, Nikkor Autofocus Lenses and Dutch Cafe Moderator Website: Albert Esschendal Photography
Deze had ik al gevonden, aangeschreven, en antwoord gekregen dat ze niet (meer) kunnen leveren. Het enige adres dat ik nu heb (in Amerika) vraagt heel veel verzendkosten omdat ze met UPS leveren.
I tried the labshop link above. As I understood it, you fill in a form to buy something, and they contact you with a price. In fact they did not contact me at all. Maybe someone else has better luck ...
>"Dan gaarne als order: >8x zakje 100gr a 3,77 = 30,16 >6x zakje 50 gr a 2,50 = 15,00 >8x zakje 30 gr a 2,50 = 20,00 >Totaal incl btw = 65,15 (excl. btw = 54,75)"
Thanks - I tried again and got the same (non-)answer. I guess I'll look elsewhere at some shop that understands the concept of customer service. isarphoto.de are usually excellent.
Got my order delivered. Unfortunately the term "bags" was misunderstood: They shipped all quantities in seperate plastic bags. Not the textile-like bags I wanted/needed. Contacted them to see what alternatives they have and sent the original package back to them.
Het is logisch dat het zo wordt geleverd, zo wordt het namelijk in laboratoria gebruikt. Dat had ik moeten vermelden.
Van de andere kant kan het niet zo moeilijk zijn om dit zelf in een zakje te stoppen. Eens het spul erin zit kan het geregenereerd worden door het een paar uur op 120C te drogen.
heb je al eens gekeken bij BHPhotovideo.com. Ik heb deze BH Pelican gel oplossing gevonden.
Mischien heb je er wat aan. Als je wilt kan ik voor je meenemen uit NYC, ik ben er op 9 juli.
Ik woon in Haarlem en je zou het daar kunnen oppikken of ik kan het toesturen. Ik hoef er niet op te verdienen dus als je vezendkosten en prijs plus sales-tax betaalt ben jij blij en ik heb een Nikonian geholpen.
Hartelijk dank voor je info en je aanbod. Ik heb net vanmiddag hetzelfde product bij camerland besteld. Ze hadden er nog 3 op voorraad en die zijn nu op weg naar mij
Nikonians®, NikoScope® and NikoniansAcademy™ are trademarks owned by Nikonians.org.
Nikon®, Nikonos® and Nikkor® are registered trademarks of Nikon Corporation.